maandag 5 juli 2010

Welkom op mijn Blog


Hallo dames en heren, Jongens en meisjes,

Welkom op mijn blog, dat gaat over de prachtige stad Amsterdam. Op deze blog staan tientallen verschillende titels van boeken die gaan over Amsterdam. De boeken zijn verdeeld in categorieƫn, variƫrend van sport tot kunst en van toerisme tot romans. Met een klik op de categorie die vermeld staat in de kantlijn, kom je in een keer bij de desbetreffende boeken over dat onderwerp. Wil
je weer terug naar het beginscherm, druk je op vorige.
Hopelijk heb je er veel aan en vind je wat je zoekt. Ik hoop dat je goede en leuke boeken over onze hoofdstad vind, zodat je je bezoek aan Amsterdam zo aangenaam mogelijk kunt maken.

Veel Plezier!

Dit blog is gemaakt door:

Roel Roosen (Student Medewerker Informatie Dienstverlening)

1 opmerking:

  1. Mooie inleiding Roel. kort maar krachtig!Ik ga binnenkort maar weer es naar Amsterdam denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen